22 юни 2010 г.

Лунно сияние

Книги с вампири, колкото щеш. Особено от издателство Ибис. И както мнозина от вас знаят, всичко се започна, след феноменлния успех на Здрач. Но книгите с върколаци, малко изостанаха. Освен навероятната "Тръпка" на Маги Стийвотър, се сещам само, че съм мяркала по книжарниците "Човекът Вълк", която не съм чела и не мога да си изкажа мнението за нея.
Но ето, че сега излезе нова книга за всички почитатели на върколаците. Казва се "Лунно Сияние", а авторката е "Рейчъл Хоторън". Книгата вече е в продажба, достъпна за всеки проявил желание към мистичния свят на върколаците.

Макар да обожавам "Тръпка", не съм особено голям фен на върколаците и нямам намерение да си я взимам, за сега. Но ако случайно някой от вас е, и прочете тази книга, ще съм ви много благодарна, ако драснете коментарче или пишете на майла в дясно.
Ако някой иска да препоръча някоя книга или да сподели нещо, не се притеснявайте да го направите. Коментари, ревюта, предложения, въпроси, молби - ще се радвам да ви чуя! Нека заедно направим четенето забавление!
х0х0 АНИ

1 коментар:

djenitoo каза...

Еха това е голям шок за мен. Не знаех, че правата за нея са закупени :Д. Готино е че са я издали.