9 януари 2010 г.

Twilight / Здрач


Издадена: 2009
Размери: 13.80x20.60
Брой страници: 504
Корица: Твърда
Език: Български
Цена: 19.90 лв


Това е Началото! Не просто началото на блога, но началото на всичко. Това беше книгата, която ме накара да прозра магията на четенето.
През месец Януари 2009 излезе „Здрач” на български език. Сега, една година по-късно, Четенето е част от мен – обожавам го. През живота си не бях прочела повече от 10 книги, ала вече имам стаж от 25 книги, само за 2009, и всичко започна със Здрач!
Когато си купих книгата си мислех, че тя само ще събира прах върху шкафовете, но реших все пак да прочета поне първата глава... И тогава се започна. Не можех да я пусна. Бях толкова овлечена от развитието на ситуацията:От осилните чуства на Бела /всяко едно момиче изпитва тези емоции/ Защо тя постъпи така? Щях ли и аз да постъпя по същия начин? Обаянието на историята ме завладя, както и много други хора, и аз бях жадна за още и още...

Ако потърсите мнения за книгата в Гугъл, ще намерите както възхваляващи, така и оплюващи. Едно от най-често срещаните е, че авторката е копирала от други книги. Аз лично съм чела и някои от тези „други книги” и наистина има някой прилики. Но успехът на книгата е неоспорим, което на мен ми говори, че най-накрая се намери човекът който да ни разкаже тази история по начин, който да ни завладее.

Една година по-късно Здрач си остава любимата ми книга, а Стефани Майър - любимата ми авторка!

Има една магия в цялата история, която просто не може да се обясни – тя трябва да се изживее! За това ако още не сте прочели тази книга / което ще ме учуди, доста хора се влюбиха в нея/ не се колебайте. Изтичайте до най-близката книжарница и си я купете. Няма да съжалявате!
...и нека магията на четенето да започне!

ЗДРАЧ е историята на една невъзможна любов. История, изпълнена с много приключения и опасности. История за приятелство. История за игра на живот и смърт.
Бела Суон винаги е била различна и никога от популярните. Но когато се премества във Форкс, нещата се променят. Тя се превръща в център на вниманието, а нейното е привлечено от мистериозния и нечовешки красив Едуард Кълън и неговото семейство. Едуард обаче пази страшна тайна, а разкриването й ще доведе до редица опасности, битка на живот и смърт, нови приятелства и една невероятно силна, изпепеляваща любов.

Кредит: Егмонт България.

КНИГАТА Е ФИЛМИРАНА
MOVIE NAME: TWILIGHT

Няма коментари: